2025 © Gazetkapromocyjna.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
W sklepie stacjonarnym istnieje kilka sposobów rejestracji w programie Karty Stałego Klienta myKiK. Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie opcję:
Rejestracja przy kasie - W każdym z naszych sklepów przy kasie znajdziesz tablet, za pomocą którego możesz zarejestrować się w naszym programie. Wystarczy podać swoje imię, nazwisko, adres e-mail i adres zamieszkania. Jeśli zechcesz, abyśmy przesyłali Ci również oferty drogą mailową, będziesz otrzymywać ekskluzywne korzyści i spersonalizowane oferty.
Rejestracja w aplikacji myKiK - Możesz również pobrać naszą aplikację myKiK i zarejestrować się w programie Karty Stałego Klienta myKiK. Aplikację można bezpłatnie pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.
Rejestracja w sklepie internetowym - Jeśli masz konto w naszym sklepie internetowym, możesz zarejestrować się w programie myKiK lub dodać istniejącą kartę myKiK do swojego konta.
Jeśli wolisz korzystać z cyfrowej wersji karty myKiK, nie musisz się martwić. Możesz pobrać naszą aplikację myKiK na swój telefon komórkowy i aktywować tam swoją kartę. Cyfrową kartę można łatwo zeskanować przy kasie w dowolnym sklepie. Aplikację myKiK można pobrać tutaj.
Jeśli jednak wolisz tradycyjną plastikową kartę myKiK, z przyjemnością przekażemy Ci takową. Po prostu zgłoś się do naszego personelu w sklepie podczas następnej wizyty. Podając numer karty myKiK lub podając Twoje dane w celu weryfikacji, otrzymasz swoją plastikową kartę myKiK. Możesz z niej korzystać od razu.
Tak, obie karty są ze sobą powiązane, co oznacza, że możesz korzystać zarówno z cyfrowej, jak i plastikowej karty myKiK. Twoje zakupy są zapisywane zarówno na karcie, jak i w aplikacji. Należy jednak pamiętać, że jeśli zarejestrowałeś się w sklepie, konieczne jest ponowne zarejestrowanie się w aplikacji i wprowadzenie dokładnie tych samych danych, które podałeś podczas rejestracji w sklepie. W aplikacji myKiK możesz zobaczyć aktualny przegląd swoich zakupów, a także sprawdzić, ile zakupów brakuje Ci do następnej korzyści lojalnościowej. Korzyść lojalnościowa ma zastosowanie do wszystkich zakupów w sklepie od momentu zarejestrowania się w celu uzyskania karty myKiK. Możesz więc zbierać zakupy przez dłuższy czas, aby uzyskać rabat.
Naszym celem jest zapewnienie Ci wyjątkowego i indywidualnego doświadczenia zakupowego z myKiK. Dlatego staramy się dostosować oferty do Twoich osobistych zainteresowań i preferencji. Oto kilka korzyści, które możesz otrzymać dzięki naszej karcie:
Ekskluzywne oferty - Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie ofert pocztą elektroniczną, będziesz regularnie otrzymywać kupony z ekskluzywnymi ofertami przygotowanymi tylko dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie wyraziłeś zgody, ale chciałbyś skorzystać z tych ofert, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Oczywiście zgoda może być również odwołana w dowolnym momencie.
Rabaty - W regularnych odstępach czasu i przy różnych okazjach otrzymasz różne rabaty, które możesz wykorzystać bezpośrednio przy następnym zakupie. Po prostu pokaż swój kupon - klasyczny lub cyfrowy - przy kasie, a nasi pracownicy zajmą się resztą. Należy jednak zwracać uwagę na warunki i termin realizacji danego kuponu, ponieważ mogą się one różnić. Termin ważności kuponu znajdziesz na samym kuponie lub w odpowiednim liście przewodnim.
Korzyść lojalnościowa - Po 5. zakupie w ciągu 8 tygodni od otrzymania karty myKiK, możesz zrealizować swoją pierwszą korzyść lojalnościową. Wartościowy rabat będzie dostępny do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Pamiętaj, że liczony jest tylko jeden zakup dziennie.
Jeśli nie chcesz już uczestniczyć w naszym programie myKiK, możesz zrezygnować z subskrypcji na kilka sposobów:
E-mail - Wyślij e-mail na adres kontakt@kik.pl z prośbą o anulowanie subskrypcji. W mailu podaj swoje imię, nazwisko (opcjonalnie datę urodzenia) oraz numer karty myKiK.
Poczta - Możesz również wysłać rezygnację pocztą na adres: KiK Textil Sp. z o.o. ul. Legnicka 21a, 53-671 Wrocław.
Telefon - Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer 0048 71 377 44 00. Nasi pracownicy z przyjemnością zajmą się wyrejestrowaniem Cię z programu myKiK.
Ponieważ zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszego programu, będziemy wdzięczni za informację zwrotną dotyczącą powodów rezygnacji. Po otrzymaniu informacji Twoje dane zostaną usunięte z naszego systemu myKiK. Więcej informacji na temat ochrony danych znajdziesz tutaj.
Jeśli zgubisz plastikową kartę myKiK lub zostanie ona uszkodzona, nie martw się. Po prostu zgłoś się do najbliższego sklepu KiK, a nasz personel z przyjemnością pomoże Ci w wydaniu nowej karty. Możesz również używać cyfrowej wersji karty myKiK, jeśli posiadasz aplikację myKiK na swoim telefonie. Jeśli jeszcze jej nie masz, możesz ją pobrać tutaj.
Niestety, karta myKiK jest ważna tylko w sklepach KiK w Polsce. Nie możesz z niej korzystać za granicą.
Jeśli chcesz dokonać zmian w swoich danych osobowych w programie myKiK, możesz to zrobić na kilka sposobów:
Aplikacja myKiK - Jeśli masz zainstalowaną aplikację myKiK, możesz zalogować się i zmienić swoje dane w sekcji "Moje dane".
Sklep stacjonarny - Możesz również zgłosić zmiany swoich danych w najbliższym sklepie KiK. Nasz personel pomoże Ci dokonać niezbędnych aktualizacji.
Dział obsługi klienta - Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz zadzwonić pod numer 0048 71 377 44 00, wysłać e-mail na adres kontakt@kik.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej.
Tak, jeśli dokonałeś zakupu za pomocą karty myKiK i chciałbyś go zwrócić, możesz to zrobić na zwykłych warunkach wymiany. Wystarczy okazać kartę myKiK i artykuł z etykietą przy kasie. Jeśli zwracasz tylko część zakupionych przedmiotów, zwrócimy Ci cenę odpowiedniego artykułu lub artykułów pomniejszoną o część kuponu. Jeśli natomiast zwrócisz cały zakup, zostanie on usunięty z historii korzyści lojalnościowych.
Jeśli nie otrzymujesz naszego newslettera, może to być spowodowane kilkoma przyczynami:
Brak subskrypcji - Być może nie zapisano Cię jeszcze do naszego newslettera. Aby otrzymywać od nas pocztę cyfrową, wpisz swój adres e-mail tutaj.
Błędny adres e-mail - Sprawdź, czy podany przez Ciebie adres e-mail jest poprawny. Jeśli potrzebujesz dokonać zmiany, zaloguj się do swojego konta myKiK i zaktualizuj swoje dane.
Wiadomość w spamie - Sprawdź folder spam w swojej skrzynce pocztowej. Możliwe, że nasz newsletter został omyłkowo oznaczony jako spam. Przenieś go do skrzynki odbiorczej, aby otrzymywać nasze wiadomości.
Skrzynka odbiorcza pełna - Jeśli Twoja skrzynka odbiorcza jest pełna, nasz newsletter może nie zostać dostarczony. Upewnij się, że masz wystarczającą ilość miejsca na swojej skrzynce pocztowej.
Jeśli masz kartę myKiK w momencie dokonania zakupu, możesz dodać go do swojego konta w ciągu 7 dni. Wystarczy przesłać zdjęcie paragonu do naszego działu obsługi klienta pocztą elektroniczną na adres kontakt@kik.pl. W mailu podaj swoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz numer karty myKiK. Zakup zostanie zaksięgowany na Twoim koncie. Pamiętaj, że wszystkie przedmioty zakupione za pomocą karty myKiK mogą być również wymieniane bez paragonu na zwykłych warunkach wymiany. Wystarczy okazać kartę myKiK i artykuł z etykietą przy kasie.
Nie, karta myKiK jest imienna i nie może być przekazywana innym osobom. Jeśli inny członek rodziny lub przyjaciel chce mieć własną kartę myKiK, może ją uzyskać w jednym z naszych sklepów. Alternatywnie, można również pobrać aplikację myKiK i korzystać z wersji cyfrowej karty.
Niestety, program myKiK jest dostępny tylko w sklepach KiK w Polsce. Nie możesz korzystać z niego w innych krajach.
Jeśli chcesz otrzymywać nasz newsletter, możesz się do niego zapisać. Wystarczy wpisać swój adres e-mail tutaj. Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link "Anuluj subskrypcję newslettera" na końcu każdej wiadomości. Twój adres e-mail zostanie usunięty z listy mailingowej, a Ty nie będziesz już otrzymywać od nas poczty cyfrowej.
Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych
2025 © Gazetkapromocyjna.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone