Szukanie wiosny

Dzieci z przedszkola szukają wiosny na skwerach i w parkach, a dorośli i młodzież odkrywają wiosnę szybciej, czytając gazetki promocyjne. Z pierwszymi wiosennymi akcjami wystartowały sieci Lidl, Aldi i Tesco.
Autor artykułu Maciej
19 lut 2016 | aktualizacja: 7 cze 2025
Opis obrazu

Lidl dla aktywnych

Lidl przygotował dość rozbudowaną ofertę odzieżową. Poza półoficjalnymi propozycjami dla pań jej trzon stanowią kurtki, bluzy i buty odpowiednie na wiosenne wyprawy, kiedy wcale nie jest bardziej sucho niż jesienią, czasem nawet pogoda jest brzydsza, więc i na krótki spacer warto zaopatrzyć się w coś nieprzemakalnego, ale oddychającego. Kurtki dziecięce kosztują niecałe 50 złotych, a dorośli na zakup podobnych dla siebie muszą przeznaczyć 30 złotych więcej. Tańsze są bluzy trekkingowe, a także buty, które kosztują odpowiednio 50 i 60 złotych. Uzupełnieniem oferty jest asortyment gadżetów, które przydają się w każdym plecaku, czyli lornetka, krótkofalówki, latarka czy ręczniki w cenach dość niskich jak na jakość, do której Lidl zdążył już przyzwyczaić swoich klientów.

Jeśli chodzi o te osoby, które już przygotowują się do wiosennych prac w ogródkach czy na działkach, to oferta Lidla nie jest bogata, obejmuje tylko 4 typy wytrzymałych narzędzi.

Tesco zaczyna wiosnę

Zdecydowanie bogatsza jest oferta sprzętu ogrodowo-działkowego w Tesco. Poza ręcznymi narzędziami pierwsza wiosenna gazetka promocyjna zaczyna z przytupem sezon na kosiarki, podkaszarki, nożyce elektryczne, a także rowery, elektronarzędzia przydatne przy pracach wokół domu i parę innych gadżetów, które świetnie sprawdzają się w pracach na zewnątrz.

Wiosna według Tesco. to również znakomity czas na prace w domowych ogródkach doniczkowych. Choć same nasiona w sklepach są już od paru tygodni, nadal nie ma ich w gazetce, gdzie za to można przejrzeć ofertę doniczek, ziemi czy nawozów.

Dla tych, którzy pod pojęciem wiosny rozumieją przede wszystkim okres doprowadzania do ładu po zimie samochodów – Dynagel za śmieszną cenę i narzędzia. Na pewno się przydadzą.

Tymczasem w Aldi…

Tesco dość nieśmiało przedstawia w swojej gazetce reklamowej parę wiosennych pomysłów porządkowych, ale w Aldi sprawa wygląda zgoła inaczej. Dominują liczne produkty niemieckich marek chemii gospodarczej, a różnorodność jest ogromna: proszki do prania, płyny do czyszczenia, płyny do szyb, do WC, i do naczyń. Żeby jednak zachować równowagę, obok kolorowych i ładnie pachnących sposobów na utrzymanie porządku, jest też coś do robienia bałaganu: wiertarka, zestaw kaletniczy, farba i masy szpachlowe oraz fugowe. W zasadzie zróżnicowanie w gazetce Aldi, mimo że nie jest ona większa objętościowo od pozostałych, jest chyba największe.

Dokąd na wiosenne zakupy?

Na razie na wiosenne porządki i prace działkowe zaprosiły nas tylko 3 duże sieci handlowe. Każda z nich jednak postarała się wiosnę zaprosić na swój sposób – trudno nawet mówić o konkurencji, ponieważ asortyment się nie pokrywa, tylko zdecydowanie uzupełnia. Jeśli więc planujesz wiosenne zakupy na większą skalę niż zwykle, musisz odwiedzić parę sklepów – z wizyty w każdym przyniesiesz do domu coś ciekawego, czego w pozostałych nie da się kupić.

 

 

photo
Newsletter Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych

Akceptuję regulamin

    2025 © Gazetkapromocyjna.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone