Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe wprowadzane są do coraz większej ilości hipermarketów i stanowią doskonały sposób na zintensyfikowanie zakupów w danej sieci sklepów, a tym samym podniesienie zysków. Zazwyczaj działają na podobnej zasadzie – klienci posiadający kartę zbierają na niej punkty za zakupy, które następnie pozwalają na zaoszczędzenie pieniędzy przy kolejnej transakcji.
Autor artykułu Maciej
23 lut 2017 | aktualizacja: 12 cze 2025
Opis obrazu

Tesco CLUBCARD
Z karty CLUBCARD można korzystać zarówno przy robieniu zakupów internetowych, jak i w sklepach stacjonarnych. Zasady są bardzo proste – każde 2 zł to jeden punkt na karcie CLUBCARD. Zebrane punkty są następnie przeliczane zgodnie z zasadą 100 pt. = 1 zł. i przysyłane właścicielom kart w postaci bonów. Największą korzyścią posiadania karty są niewątpliwie specjalne kupony, które pozwalają na jednorazowy zakup określonych produktów w niższych cenach. Na stronie Tesco regularnie pojawia się też nowa gazetka reklamowa, w której znajdują się produkty dostępne w okazyjnej cenie tylko dla posiadaczy karty.

Auchan Skarbonka
Program lojalnościowy Auchan jest jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert tego rodzaju. przy cenie każdego artykułu dostępnego w programie lojalnościowym Skarbonka, znajduje się kwota, którą można zarobić przy zakupie produktu. Pieniądze gromadzone są na koncie lojalnościowym i już przy kolejnych zakupach można je wykorzystać do pokrycia części lub całości należnej ceny. Na wykorzystanie zgromadzonych środków użytkownik karty ma czas przez cały rok rozliczeniowy od 1 stycznia aż do 31 grudnia.

Karta Moja Biedronka
Sieć sklepów Biedronka postawiła na inne rozwiązanie niż Tesco czy Auchan. Po zarejestrowaniu karty użytkownicy również zbierają punkty, z tym, że mogą je wymieniać na prezenty dostępne przez dany okres czasu takie jak maskotki z Gangu Świeżaków czy kalendarze. Oprócz tego dla posiadaczy kart dostępne są specjalne promocje na konkretne produkty - na przykład nabiał czy owoce. Dużą zaletą programu jest możliwość przekazywania punktów między kontami, co pozwala na szybsze uzbieranie puli wymaganej do odbioru danego prezentu.

photo
Newsletter Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych

Akceptuję regulamin

    2025 © Gazetkapromocyjna.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone