2025 © Gazetkapromocyjna.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
ALDI rozpoczęło nową odsłonę kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki" na początku sierpnia. W swoim przekazie sklep stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim oferowanie klientom jak najniższych cen.
Nowa kampania skierowana jest również do młodego pokolenia klientów, które docenia poczucie humoru, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazu marketingowego. Hasła użyte w kampanii mają na celu przyciągnięcie uwagi i łatwo zapadają w pamięć, co sprzyja identyfikacji z marką ALDI.
"Jesteśmy zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki", która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w ALDI, opartych na prostych mechanizmach promocji." - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji ALDI w Polsce.
W ALDI promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Sklep stawia na prostotę i transparentność, co odróżnia go od konkurencji.
Według specjalistów marketingu z ALDI, obecnie klienci szukają oszczędności. Często mają określony budżet na zakupy i nie stać ich na kupowanie większych ilości produktów, tylko po to, aby skorzystać z promocji. Dlatego pomysł akcji "Promocje zawsze od 1 sztuki" w ALDI jest idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów.
W przeciwieństwie do innych sklepów, ALDI nie stosuje promocji łączonych ani wielopaków. W ALDI promocyjne ceny obowiązują od pierwszej sztuki. Nie ma potrzeby kupowania większej ilości produktów, aby skorzystać z atrakcyjnej ceny.
"W ALDI promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30% taniej, ALDI mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30% taniej. Można? Można!" - komentuje Agnieszka Barańska.
Nowa odsłona kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki" będzie obecna na dedykowanej stronie internetowej, w drukowanych i online gazetkach, w kanałach społecznościowych marki oraz w spotach radiowych. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada agencja OPUS B. W kampanii nie zabraknie także głosu ambasadora marki, Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom ALDI proste zasady promocji w sieci.
ALDI konsekwentnie udowadnia, że oszczędzanie na zakupach nie musi być skomplikowane. Dzięki kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki" klienci mogą liczyć na atrakcyjne ceny, bez zbędnych warunków czy przeliczania. To prosty sposób na oszczędzanie i wybieranie produktów w ilości, która najbardziej odpowiada ich potrzebom.
Odkryj korzyści z zakupów w ALDI i dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy oszczędzają dzięki promocjom zawsze od 1 sztuki!
Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych
2025 © Gazetkapromocyjna.com.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone