Witaj szkoło!

Polecamy

Mistrzostwa Świata a oferty sieci sklepów

Link sponsorowany

Dzień Ojca

Witaj szkoło!

Autor: GazetkaPromocyjna
Aktualizacja:

Wakacje w pełni. Z pewnością wielu z Was odpoczywa, zbierając siły i energię, niezbędną do pracy. Nikt nie myśli o końcówce wakacji i urlopów wypoczynkowych, tym bardziej dzieci, które zupełnie nie mają poczucia czasu. Jednak koniec wakacji wiąże się z gorączkowymi przygotowaniami do roku szkolnego – trzeba kupić nowy plecak, książki, zeszyty, długopisy.

Sieci handlowe już teraz przedstawiają swoje propozycje, z których warto skorzystać, być może wtedy uda nam się uniknąć gorączki zakupów i niepotrzebnych nerwów.

Pierwsza sieć, która szeroko przedstawia ofertę związaną z początkiem roku szkolnego to Lidl. Bruliony A5 w cenie 1,59zł/sztuka, jest to linia zeszytów tematycznych, która ułatwi dzieciom rozpoznanie zeszytu z danego przedmiotu. Dzieci każdego roku lubią mieć nowy plecak, mimo że używany nie wygląda jeszcze tak źle. W Lidlu znajdziecie plecaki dwukomorowe w cenie 29zł w wersji dla dziewczynek i chłopców, oczywiście można dalej kompletować i do zestawu dopasować worek na w-f czy też piórnik. Jak zawsze w ofercie do szkoły można znaleźć propozycje tematyczne, tym razem oparte na podstawie disneyowskiej bajki „Kraina Lodu”. Ceny rozpoczynają się od 0,99gr za zeszyt o kończą na 59zł za plecak na kółkach. Już od wielu lat furorę pośród dzieci robią piórniki z wyposażeniem, które znajdziecie w propozycji sieci Lidl w cenie 21,99zł (26 elementów), z kolei komplet długopisów żelowych 30sztuk w cenie 16,99zł.

        

Kolejna sieć, która już teraz zabiega o klienta to Tesco, które proponuje markowe plecaki: puma, umbro, adidas w cenie 59,99zł, w sam raz dla starszych dzieciaków, dla tych młodszych znajdziecie również plecaki kolekcyjne m.in.: Star Wars, Pingwiny, Cars w cenie 29,99zł. Sieć sklepów proponuje również piórniki z wyposażeniem, aż 18 elementów w cenie 16,99zł.

        

Już na pierwszy rzut oka widać, że kolekcja sieci Lidl przedstawiona w gazetce promocyjnej jest szeroka, co nie oznacza że pozostałe sieci wypadają gorzej, bo w rzeczywistości półki w sklepach uginają się od propozycji przygotowanych specjalnie na rok szkolny. Jednak w gazetkach promocyjnych na próżno szukać ofert! Cenowo, wszystkie propozycje są ciekawe, w zależności od tego czego poszukujecie. Na pewno dzieciom ułatwią naukę bruliony z nazwą przedmiotu. Plecaki znanych marek warto kupić w Tesco, jest to propozycja skierowana do starszych dzieci. A kolekcyjne produkty są dostępne we wszystkich sieciach, tu proponujemy sprawdzić i porównać wszystkie propozycje na żywo.

 

Link sponsorowany