Oferta Netto na pierwszy tydzień kwietnia.

Autor: GazetkaPromocyjna
Aktualizacja:

Najnowsza oferta Netto podzielona została między dwie gazetki, których tematami przewodnimi są -duże się opłaca- i -mistrzowskie oferty-.

Pierwsza z nich obejmuje przede wszystkim produkty spożywcze: parówki, pasztet w słoiku, kiełbasy i słodycze oraz wyroby mleczne, a wzbogacona jest ofertą sportową i asortymentem z działu „uroda”.

Druga gazetka jest zdecydowanie bardziej zróżnicowana. Tutaj również znajdują się ciekawe propozycje artykułów spożywczych, ale również spora ilość elektroniki i gadżetów takich jak uchwyty do smartfonów. Tym, co pozwala odróżnić jedną gazetkę od drugiej, jest wysokość obniżek: w „mistrzowskich ofertach” znajdują się przede wszystkim produkty przecenione bardziej, a także asortyment epizodyczny, natomiast „duże się opłaca” to prezentacja przeważnie stałej oferty, gdzie oszczędności nie wynikają może bezpośrednio z promocji, ale z ekonomii kupowania większych opakowań.

Gazetki Netto wyglądają obiecująco przede wszystkim dlatego, że dawno nie były tak różnorodne. Szeroki wybór produktów, których na stałe w ofercie nie ma, jest bardzo silnym atutem – to dzięki temu Netto śmiało może stawać w szranki z Lidlem czy Aldi, znanymi właśnie z takich krótkookresowych akcji tematycznych, choć oczywiście wiele będzie zależało również od ruchu konkurencji.

Po raz pierwszy od dość długiego czasu Netto dość znacznie rozbudowuje również ofertę kosmetyczno-urodową. A tutaj w ofercie między innymi lusterka kosmetyczne, kilka rodzajów pędzli do makijażu, kosmetyczki, trymery czy masażer do twarzy, a także hit ostatnich miesięcy, czyli frezarka uniwersalna (sprawdzi się na przykład jako zdecydowanie tańszy bardzo agresywnie reklamowanych elektronicznych pumeksów).

Ulotki promocyjne Netto, poza tym, że są same w sobie ciekawą ofertą, są również zajawką większej akcji wyprzedażowej, która obejmie artykuły przemysłowe, w tym oświetlenie oraz artykuły dekoracyjne i wyposażenie wnętrz i będzie trwała aż do wyczerpania zapasów. Nie należy jednak spodziewać się, że czas ten przeciągnie się znacząco poza okres ważności gazetki – ostatnich kilka ofert Netto sprzedawało się całkiem nieźle, więc ilość produktów pozostawionych teraz do sprzedaży raczej nie będzie duża, a przeceny do 70% dodatkowo przyspieszą znikanie towaru z półek.

Nietrudno odnieść wrażenie, że Netto stara się uciekać konkurencji, co jest dobrym znakiem – bardziej rozbudowana, bardziej różnorodna oferta i naprawdę atrakcyjne ceny sprawiają, że przynajmniej w celu zakupu niektórych z wymienionych w gazetkach produktów wiele osób zdecyduje się nawet nadłożyć drogi. Jak zwykle w przypadku Netto rozstrzygająca będzie kwestia jakości – zdjęcia w gazetkach zawsze wyglądają dobrze, natomiast co do tego, jak dane produkty będą prezentowały się w rzeczywistości, zdanie można sobie wyrobić dopiero po wizycie w sklepie. Jeśli nie masz szczególnie daleko, prawdopodobnie warto poświęcić na to któreś przedpołudnie, a jeśli masz specyficzne potrzeby, zajrzyj do gazetki Netto, bo być może właśnie tam znajdziesz to, czego szukasz.

Link sponsorowany