Polecamy

Pomysł na Dzień Kobiet

Link sponsorowany

Programy lojalnościowe

Stikeez czyli akcja promująca owoce i warzywa

Autor: Maciej Sikora
Aktualizacja:

Nikogo nie trzeba przekonywać, jak ważne w codziennej diecie są warzywa i owoce. Doskonale o tym wie niemiecka sieć Lidl, która od 6 lutego 2017 roku rozpoczęła akcję promującą zdrowe odżywianie. Akcja lojalnościowa pod nazwą Stikeez jest wspierana przez Karola Okrasę, który od kilku lat reklamuje niemiecką sieć dyskontów.

Stikeez akcja promocyjnaLidla

Opis i zasady programu

Gazetka promocyjna Lidla na wiele dni przed rozpoczęciem akcji Stikeez informowała o jej zasadach. Wzięcie udziału w promocji umożliwia zdobycie unikatowych gumowych figurek w kształcie owoców i warzyw - między innymi banana, jabłka, pomarańczy, borówki, cebuli, ogórka, ananasa i wiele innych. Figurki są kolorowe, uśmiechnięte i zabawne, a dzięki specjalnym gumowym przyssawkom możne je przykleić do różnorodnych powierzchni. Co należy zrobić, aby je zdobyć? Otóż za każde 40 zł wydane w Lidlu przysługuje jedna gumowa figurka. Ilość zdobytych zabawek można zwiększyć, gdyż akcja lojalnościowa promuje zakup warzyw i owoców - jeśli w koszyku klienta znajdzie się któreś z nich, to otrzyma on dodatkową figurkę. W ramach akcji Stikeez są oferowane dodatkowe gadżety, które można zakupić w sklepie - woreczek do przechowywania figurek za 3,99 zł oraz pudełko ze specjalną planszą do gry za 8,99 zł. Termin promocji jest ograniczony czasowo - akcja trwa do 5 marca 2017 bądź do wyczerpania zapasów figurek.

Cel programu

Akcja lojalnościowa Lidla ma na celu przede wszystkim promowanie zdrowego odżywiania - zwłaszcza wśród dzieci. Nagradzanie zakupu warzyw i owoców dodatkową figurką ma zachęcić do ich kupowania i spożywania. Warte podkreślenia jest to, iż każda figurka ma swoje imię oraz opis cech. Dzięki temu dzieci zdobywają kilka informacji na temat owoców oraz warzyw i dowiadują się, dlaczego warto po nie sięgać. Jak zapewniają twórcy promocji akcja pozwoli przegonić nudę z kuchni i zachęcić najmłodszych do zdrowego odżywiania.

            Moda w Lidlu w najnowszej gazetce promocyjnej od 13 lutego

Link sponsorowany