Polecamy

Lampa do lakierów hybrydowych w Netto

Link sponsorowany

Podkłady na lato

Programy lojalnościowe

Autor: Maciej Sikora
Aktualizacja:

Programy lojalnościowe wprowadzane są do coraz większej ilości hipermarketów i stanowią doskonały sposób na zintensyfikowanie zakupów w danej sieci sklepów, a tym samym podniesienie zysków. Zazwyczaj działają na podobnej zasadzie – klienci posiadający kartę zbierają na niej punkty za zakupy, które następnie pozwalają na zaoszczędzenie pieniędzy przy kolejnej transakcji.

Programy lojalnościoweTesco, Auchan i Biedronka

Tesco CLUBCARD
Z karty CLUBCARD można korzystać zarówno przy robieniu zakupów internetowych, jak i w sklepach stacjonarnych. Zasady są bardzo proste – każde 2 zł to jeden punkt na karcie CLUBCARD. Zebrane punkty są następnie przeliczane zgodnie z zasadą 100 pt. = 1 zł. i przysyłane właścicielom kart w postaci bonów. Największą korzyścią posiadania karty są niewątpliwie specjalne kupony, które pozwalają na jednorazowy zakup określonych produktów w niższych cenach. Na stronie Tesco regularnie pojawia się też nowa gazetka reklamowa, w której znajdują się produkty dostępne w okazyjnej cenie tylko dla posiadaczy karty.

Auchan Skarbonka
Program lojalnościowy Auchan jest jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert tego rodzaju. przy cenie każdego artykułu dostępnego w programie lojalnościowym Skarbonka, znajduje się kwota, którą można zarobić przy zakupie produktu. Pieniądze gromadzone są na koncie lojalnościowym i już przy kolejnych zakupach można je wykorzystać do pokrycia części lub całości należnej ceny. Na wykorzystanie zgromadzonych środków użytkownik karty ma czas przez cały rok rozliczeniowy od 1 stycznia aż do 31 grudnia.

Karta Moja Biedronka
Sieć sklepów Biedronka postawiła na inne rozwiązanie niż Tesco czy Auchan. Po zarejestrowaniu karty użytkownicy również zbierają punkty, z tym, że mogą je wymieniać na prezenty dostępne przez dany okres czasu takie jak maskotki z Gangu Świeżaków czy kalendarze. Oprócz tego dla posiadaczy kart dostępne są specjalne promocje na konkretne produkty - na przykład nabiał czy owoce. Dużą zaletą programu jest możliwość przekazywania punktów między kontami, co pozwala na szybsze uzbieranie puli wymaganej do odbioru danego prezentu.

Link sponsorowany